Historische Vereniging Wormerveer

De_Stad_Amsterdam_11.jpg
1929, personeelsuitje cacaofabriek Pette naar Schoorldam, wedloop voor dames
De_Stad_Amsterdam_12.jpg
1929, de Vaartbrug, tolbrug te Wormerveer. Foto genomen richting Krommenie. Door Zaans VVV georganiseerde 6-stedenloop.
De_Stad_Amsterdam_13.jpg
1929, links op de foto achter de bomen begraafplaats West en rechts het doktershuis Marktplaats 91.
De_Stad_Amsterdam_14.jpg
1930, luchtfoto Wormerveer zuid. Rechtsboven de Zaanbrug. Onder op de foto (links van het midden) molen Het Jonge Vool, of Het Vooltje
De_Stad_Amsterdam_15.jpg
1930, brand cacaofabrief Erve de Jong aan het Noordeinde
De_Stad_Amsterdam_16.jpg
1930, brand in cacaofabriek Erve de Jong aan het Noordeinde
De_Stad_Amsterdam_17.jpg
1930, brand cacaofabriek Erve de Jong aan het Noordeinde
De_Stad_Amsterdam_2.jpg
1925, ringsteken op de Zaanweg. Ookest ter opluistering met een vrouwelijke klarinettist
De_Stad_Amsterdam_3.jpg
1925. Tentoonstelling in de Nieuwe Societeit ten bate van het Wilhelminapark. De inrichting werd verzorgd door leden van de vereniging Rembrandt waaronder de oud-Wormerveerder Cees Bolding.
De_Stad_Amsterdam_4.jpg
17 bestanden op 2 pagina(s) 1