Historische Vereniging Wormerveer

Beginpagina > Collecties > Foto collectie Castricum

F17002-1.jpg
Klaverjasclub "De Visser" in de vijftiger jaren.
Bovenste rij: Muus Zwart, C.de Roo, Goedhart, Cor Stam-T.Pleijt, Tijmen Grootjen, Gert Jan Vloon, Mevr.Al-Piet, Arie Castricum, B.Stam.
2e rij: A.Theewis, Mart Stam, Cees Meijn, Mevr.Meijn, C.Gruys, Mevr. Theewis, J.Breeuwer, Aaf Bogaard, F. Castricum, Ome Arie, Tante Nel, Mevr.Vloon, Mevr. Bruin, Mevr.Schoen, Mevr.Stam, Mevr.Castri (...).
Vooraan: Mevr.Grootjen, Mevr.v.d.Molen. Rein v.d.Molen, Kl.Schaar ,F.Goedhart , Mevr.Goedhart, Oma Castricum, Opa Castricum, E.van Dijk, Tante Griet.
F17002-2.jpg
Reis en buurtvereniging De Uithoek omgeving Krommenieerweg.
Voorste Rij: 1e rechts Gerrit Duis (Vaartdijk) 4e rechts Klumpenaar (zittend)
Bovenaan: 2e links Ben Rothuizen, 3e links Tijmen Grootjen, 8e links de heer Lodema (wit overhemd) 11e links de heer Kok (zwart pak)
F17002.jpg
Klaverjasclub café de Visser. Ariue en nel Castricum startten café de Visser in 1948.
Bovenste rij: Gerrit van der laan, Jan Vloon, Cees van Dijk, Ben Rothuizen, Mevrouw Stam, Paul Steding, de Wit, Klaas Boekel.
2e rij: onbekend, onbekend, Kiek van Vlaanderen, Jopie Koning, Mevrouw de Wit, (...)ie Horn.
3e rij:Veldhuis ?, Mevrouw Bruin, Arie CastricumMevrouw v Dijk, Mevrouw Meijn, B. Stam, Mevrouw Stam, Mevrouw Jak, Jopie van der laan, onbekend, onbekend, Aaf Steding, Mevrouw van Dijk, Mevrouw Castricum, onbekend.
Vooraan: Opa Castricum, Mevrouw Goedhart, Klaas Schaar, C. van Wijngaarden, F. Goedhaert, Mevrouw Vloon, Hein van Dijk, Paul Horn, Toon Pleijt, C. Meijn

3 bestanden op 1 pagina(s)

Kies een taal: